L'informe anual de l'OCC Grècia 2019 ja està disponible

Acabem de publicar l’Informe anual del 2019 del Centre Cultural Obert Grècia. A l'informe podeu trobar informació sobre l'organització, la seva missió, els objectius i els valors. A més, el document presenta totes les activitats promogudes i desenvolupades al nord de Grècia, concretament a Polykastro.

Entre les activitats que OCC proporciona hi ha classes d’anglès i grec, un jardí d’infants, un espai per a dones, un servei de lloguer de bicicletes, un taller d’informàtica i Cv, i moltes més, incloses activitats esportives i d’entreteniment.

A més, a l'informe podeu trobar un resum de tots aquells projectes realitzats el 2019 i una visió general dels socis que van col·laborar amb OCC.

A més, el document ofereix una secció on podeu conèixer els voluntaris que van treballar per a l’organització, juntament amb les tasques que van desenvolupar per millorar la inclusió, la integració i l’educació dels refugiats que viuen al municipi Polykastro i Axioupoli, i la camp de refugiats de Nea Kavala.

El dossier inclou també un reportatge fotogràfic per oferir al lector una visió de les activitats de l'organització dels voluntaris que han ajudat en la realització dels diferents projectes.

Esperem que us agradi llegir i aprendre sobre Centre Cultural Obert.